- Klient zobowiązuje się do odbioru całości zamówionych wyrobów. W przypadku rezygnacji z całości lub części zamówionych wyrobów Klient zapłaci Sprzedawcy za wyroby już wyprodukowane oraz pokryje inne koszty poniesione w związku z realizacją zamówienia. Klient będzie obciążony zgodnie z kosztorysem sporządzonym przez Sprzedawcę.
- W przypadku zapłaty po wskazanym na fakturze VAT terminie Klient zobowiązuje się zapłacić Sprzedawcy odsetki w wysokości 0,5% wynagrodzenia, wskazanej w zamówieniu wartości brutto za każdy dzień zwłoki w płatności liczonej od dnia wyznaczonego terminu płatności. Podstawą zapłaty odsetek będzie wystawienie przez Sprzedawcę na rzecz Klienta noty odsetkowej. Dniem uznania zapłaty jest data wpływu środków na rachunek Sprzedawcy.
- W przypadku braku zapłaty faktury Sprzedawca zleci windykację firmie zewnętrznej. W takim przypadku Klient zobowiązuje się do pokrycia całkowitych kosztów prowadzenia działań windykacyjnych.
- W przypadku przedpłaty zamówienia należy dołączyć potwierdzenie przelewu.
- Towar odebrany za pośrednictwem spedycji pojazdami wielkogabarytowymi należy rozładować, a następnie sprawdzić, czy nie został uszkodzony w transporcie. Jeżeli towar posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, należy sporządzić protokół rozbieżności z kierowcą, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.
- Istnieje możliwość odbioru własnego po wcześniejszym uzgodnieniu. Ceny za materiały nie obejmują kosztów dostawy. Do każdego zamówienia koszt dostawy wyliczany jest indywidualnie.
- Termin realizacji wynosi od 5 do 8 tygodni od dnia złożenia zamówienia. Istnieje możliwość wydłużenia realizacji zamówienia, ze względu na zwiększone zapotrzebowanie na dany produkt w danym okresie.
- Sprzedający nie odpowiada za opóźnienia spowodowane siłami wyższymi.
- Warunkiem rozpoczęcia realizacji zamówienia jest odesłanie formularza podpisanego i opieczętowanego.